Värdelös på att uppdatera, jag vet..

Jaha, ja, jag skulle väl kanske uppdatera mer men för tillfället har jag fan inte tid längre. Allt jag gör är att plugga, plugga, internship och mer plugg, pallar fan inte längre. Idag har de blivit en till natt utan sömn, jag saknar mina älskade vänner, jag är nästan lite ledsen över att jag inte får se svenska bb bara för att jag inte bor i sverige längre. Jaha... Jag vet inte vad jag ska göra med mig mitt liv just nu, vet inte hur jag ska bete mig och vad jag ska göra. Imorgon, eller ja idag blire väl eftersom att klockan är 6.25 och jag ska upp on 5 minuter, så måste jag iväg och städa den gamla lägenheten också, vilket jag inte direkt kan påstå att jag ser fram emot, men men, de är sånt som måste göras.

Nu är de däremot dags för mig att gå och duscha och bli lite fräsch, kanske aningen piggare så jag kan överleva denna dagen också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Tack för en superhärlig blogg! Har själv drömmar om New York och funderar på att ev skaffa praktik eller utbytestermin under masterstudierna. Vad pluggar du för något? Kram! E

2012-03-12 @ 14:09:37
URL: http://www.missfancypants.devote.se/
Postat av: Jennifer

Älskade, underbara du!! Saknar dig nåt så otroligt mycket!!! Vill bara hoppa på ett plan nu och lämna Sverige och va med dig i ny! :'((

2012-03-12 @ 14:16:45
URL: http://Http://jessohyes.blogg.se
Postat av: m

<3 <3 <3 <3

2012-03-14 @ 18:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0