Och nu så vill jag sjunga, att sommaren är skön...

...och träden är så fina och marken är så grön. Och blommorna är vackra och höet luktar gott. Och solen är så solig och vattnet är så vått. Och lille fågeln flyger i boet ut och inn, och därför vill jag sjunga att sommaren  är min.

Och jag vill också sjunga att fjärilar är bra, och alla söta myggor, dom vill jag också ha. Och jag är brun om bena precis som det ska va, och därför vill jag sjunga att bruna ben är bra. Och jag har nya fräknar och prickigt sommarskinn, och därför vill jag sjunga att sommaren är min
.


Nu är det ca. 364 + några timmar sedan jag fyllde år sist, att ett år kan gå så fort är helt otroligt. Jag trodde verkligen inte de förra året. Men förra året var ju puckoålder också, kanske ligger någonting i det? Men nu är det bolaget som gäller imorgon, nice, indeed. Jag sitter och kollar på youtube och övermissbrukar klippet som du kan se över! Pippi Långstrump är riktigt mysigt, nostalgi på hög nivå. Jag känner mig liten igen, Astrid Lindgren filmer spelas i massor och hela dagen har sommarmusik och andra härligheter spelats. Nu ska jag återgå till Pippi Långstrump, Barnen i Bullerbyn, Rasmus på luffen och alla andra härliga filmer.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0