100625 - Midsommar

Jaha, då var det midsommar igen då. Jag är vaken ovanligt tidigt för mig, vaknade innan alarmet ens gick igång har duschat och nästan piggnat till lite. Men jag är ju fortfarande trött, det är jag alltid.. Idag ska jag spendera större delen av dagen stående och jobba, sen ska jag vara hemma hos Anna och fira resten av denna dag. Supa och leka vuxna, that's what we are gonna do.

Nu är det ju också faktiskt bara tre dagar kvar tills jag flyttar till New York, det är helt sjukt ofattbart, trust me I know. Men det har fortfarande inte riktigt slagit mig än, för let's face it, det kommer inte slå mig förns jag är på planet och ska åka iväg. Men men, nu ska jag inte tänka på det, nu ska jag packa om och fixa så min väska väger exakt 23kg och sen ska jag byta den andra väskan och hoppas att allt får plats så jag slipper betala 55€ så jag skulle kunna njuta av dom pengarna till ja, shopping?! Hahaha.. men jag kanske inte ska ta med mig så mycket kläder och shoppa massa nytt där?! Haha, ibland är jag verkligen smart.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Palmira

I say shop til you drop!

2010-06-25 @ 20:16:13
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0