100710

That would be the best therapy for me. Haha, kom hem klockan 7 imorse, sovit så gott som hela dagen. Orkar inte dra hela historien men den slutade alla fall med en tunnelbanetur klockan 6.30 på morgonen och så va man väl hemma klockan 7.05. Hahaha, crazy shit, but crazy is good. Fortfarande galet trött, eller så är de bara för att jag inte har gjort någonting annat än att sova idag som jag känner att fan va skönt livet vore om man bara kunde sova. Jag saknar mina vänner väldigt mycket, men jag lär känna nytt folk här, helt underbart. Vet inte ens hur jag ska beskriva känslan att vara här, det känns bara så sjukt overkligt. För lite mer än ett halvår sen var detta bara en dröm, nu är drömmen verklighet. Vem fan kunde ha trott de? Men men, ska väl försöka hitta på nått, kanske, om jag pallar.


Kommentarer
Postat av: Vicky!

Åh, me likey likey! :)

2010-07-13 @ 23:50:45
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0