100702

Okej, jag är väl kanske inte bäst på att uppdaterna nu när jag är i new york och det lär väl kanske inte bli så mycket bättre när jag pluggar heller haha. Hela dagen har spenderats i West Village (området där jag faktiskt bor), resten av dagen spenderades i Soho och vi avslutade dagen i Washington Square Park. Dagen vad helt underbar, mami är lika söt som alltid och idag köpte hon (pga mig) sitt första märkes plagg. En jätte fin klänning, classic, simple, Michael Kors! Ja, livet är riktigt bra, spenderade kvällen med några andra som bor här så jag totalmissade filmen som visades i slällis, men men.. får väl se nästa och bekanta mig lite.


Men men, nu ska jag kolla klart på true blood och sen är det äntligen dags att sova. Lite små trött och seg efter allt gående, vilket också kommer bli mycket lättare med tiden. Kommer ju börja gå vart jag än ska, något jag inte hade förväntat mig i första hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0