Won't you be nice...

...Bring some ice for my head? Ont i huvet, så att det skriker om de. Sjuk, jobbigt som fan. Jag vill inte va sjuk, jag vill inte ligga hemma och inte göra nånting, jag vill va frisk, jag vill jobba. Suck.. Sitter och spenderar min sjuk tid med att kolla på Bones, underbart.


Nu ska jag hoppa lite till att kolla på det nya Oth avsnittet, som jag har längtat sen förra veckan. Ända som verkligen saknas i oth är underbart snygga och härliga Chad Michael Murray (Luke). Men man kan ju inte få allting, eller? Och Shantel VanSanten är ju ändå med i oth, så snygg. Jag har verkligen sett fram emot detta avsnitt, så nu blir det att krypa ner i täcket och se vad som händer, sen är det tillbaka till Bones och en spännande fortsättning där.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Denise

OMG HAR JAG MISSAT NÅGOT?! En till sägong av oth? Utan peyton och lukas?!

2010-01-28 @ 05:39:18
URL: http://sayglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0