Papa don't preach, I'm in trouble deep...

...Papa don't preach, I've been losing sleep. Fick denna låt på hjärnan när jag sitter och pratar med min underbara vän Anna. Vill att morgondagen ska komma, vill se alla serier. Ja, jag är en serienörd, vill verkliegn flytta till NY nu. Ååååh ska skicka iväg ännu mer saker imorgon, jag orkar inte göra så mycket för tillfället har feber vilket suger, men vad ska man göra? Sitter och patar om massa härliga minnen med Anna.


Saknar att sitta och kolla på full house, vräka i oss godis och må löjligt bra. Saknar verkligen att sitta och chilla i lägenheten och typ inte göra nångonting. Hahaha, men i maj ska jag och Anna ha så sjukt kul. It's gonna be freakin' awesome. Ja, jag sitter och ramblar, samtidigt som jag och Anna planerar kvällar med Sangria, Varm & Kall och andra härligheter. Sitter och pratar om MK, hår och hårfärg...

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Åh vilken fin bild på Mary-Kate! :)

2010-01-26 @ 21:04:42
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: natta

vem är din favorit?

kenza? Kissie? Blondinbella?

var gärna med o svara, kul och se vem bloggnarna gillar bäst.



2010-01-27 @ 16:37:42
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0