Let me shake up your world...

Ansiktsmask är på, skulle behöva en för håret också, mitt hår skulle behöva en boost. Kyle xy går på dygnet runt känns det som alla fall sen jag lånade pappas dator tidigare idag så jag alla fall hade ljud på datorn. Så från oc till kyle ja, det är vad som har hänt idag.. suck.. Okej jag har väl gjort lite mer, jag har ju fixat med lite nödvändiga saker som jag behövdes. Idag (eller imorgon. hur man nu vill se de) ska jag se Snabba Cash med pappa, ska bli väldigt intressant, boken är ju otroligt sjukt bra. Det är även Aldrig fucka upp. Nu ska jag fortsätta kolla på Kyle, vänta på att min mask ska torka och sen är det väl dags att sova.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0