Heath Ledger


The Imaginarium of Dr. Parnassus
var nog ändå en av de bäst filmerna, den hade det lilla extra. Det finns många filmer som är bra, men inte så många som sticker ut. Johnny Depp är ganska känd för att han enbart medverkar i filmer som har någonting extra. Det är hans nitsch, att göra någonting som är udda, speciellt och ändå har en mening. Det var en film som har mening, en betydelse som framgår, men kanske inte så övertydligt. Den är udda, konstig, rolig, sorglig och har det lilla extra som alla filmer behöver. Jag älskade filmen, Heath och alla de andra som medverkade. Det var verkligen till minne av Heath!

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

jag älskar den här sortens filmer, konstiga. och speciellt när Mr Depp är me, som är en av mina favoriter. men tycker inte slutet va något bra, och jag trodde att de skulle utspela sig mera i fantasivärlden, tyckte ochså att den va lite seg ibland, lite utdragen, men jag gillade den, och kommer absolut att se den igen.

2010-01-14 @ 00:09:27
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0