Another sleepless night


Jag ligger vaken, kollar på Bones. Trött som bara den, kan inte riktigt fatta varför jag inte kan somna, känns som om jag aldrig kan somna när jag vill att jag ska sova. Men vad ska jag göra? Får väl fortsätta glo på Bones tills min hjärna fattar att jag kanske måste sova för att orka med morgondagen? David Boreanaz är en av de absolut sexigaste människorna någonsin, han är inte bara snygg som Angel, nope, han är lika snygg som Booth eller vilken annan roll han skulle vilja ha, kolla på honom! Så otroligt snygg, man kan nästan inte tro på det.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Mattias

jodå bara bra med mig också :D

2010-01-19 @ 07:19:45
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0