100111 - Kyle XY


Det var riktigt länge sen jag började kolla på denna serie, men när den visades på tv så orkade jag inte riktigt kolla, vet inte varför. Men nu sitter jag här, nyvaken och lite små seg och kollar på den underbara serien. Matt Dallas är lika snygg som alltid, Jean-Luc Bilodeau är så söt och Chis Olivero är så sjukt charmig, även om han inte är så klassiskt snygg. Jag har min dag ganska bra planerad, ska försöka lära mig the hoedown dance från Hannah Montana också. Sen måste jag börja ta tag i träningen. Måste verkligen bli frisk snart så jag kan bege mig mot gymet också. Men men allt har sin tid, önskar bara att vissa saker kunde gå lite snabbare.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

alltså hans ögon! så underbart snygg :D

2010-01-11 @ 14:09:17
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0