100102 - Hemma, igen...

...Hahahaha, ja, nyår har varit. Jag har precis som förut sovit hos Lollo, hon sov hos mig nu och vi sitter och kollar på from hell (love). Nyår va helt sjukt kul, vi började kvällen hemma hos Lollo med henne och Dennis, vi åt och drack och smälde raketer. Hade sjukt kul, sen var de dags att dra, in mot stan och iväg till ace/mango. Kom dit, träffade alla dansade och hade sjukt kul. Ut på 12 slaget, kallt som fan men sjukt kul. Kvällen fortsatte lite små crazy, träffade människor som jag inte hade träffat på jag vet inte hur länge, träffade en jätte snäll och rolig australiensare. Haha, bästa snubben var en kille som va typ en huvud kortare än mig som jag stog och dansade med as roligt. Sen när vi skulle dra blev Lollo "utledd" eller rättatre sagt utkastad, vilket inte gjorde någonting för vi fick gå förbi hela kön, hahaha. Men alla fall, gårdagen var öhm, ja seg haha, låg i Lollos soffa hela dagen och kollade på tv, sen hem till mig och kolla på ännu mer tv haha, lyckat (indeed)..

Men nu ska jag leka lite snäll och duktigt och också kolla på filmen, det är ju ändå Johnny Depp. Sen ska jag väl börja fixa mig så att jag och mina föräldrar kan åka iväg på bio och se göta kanal 3, love it.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0