My charade is the event of the season...

...And if I claim to be a wise man, well it surely means that I don't know. Detta måste vara en av mina favorit videos, en youtube favorit som jag kan kolla på om och om igen. Massvis med Shia klipp och ett av mina absolut favorit ord, no!


Sitter som vanligt och kollar på supernatural, har ett avsnitt kvar på säsong tre. Sen är det inte så mycket kvar *sadface* måste medge att det är en av de bästa serierna som jag någonsin sett. Det är creepy och underbart på samma gång. På tal om creepy och underbart så måste jag se de nya Bones avsnittt, även det en serie som jag är helt fast i vilket jag verkligen inte trodde jag skulle bli när jag först hörde talas om de. Men men, man kanske ska börja kolla på csi också, från början vill säga så att man inte missar nått. Men nu ska jag tillbaka till supernatural och den härliga världen.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: helena

men hörrö, du har ju iaf säsong 4 och 5! och så hoppas jag att dom kör på en säsong 6, men de är inte bestämt än, men HOPPAS!

2010-02-07 @ 18:23:32
URL: http://hillowpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0