100212 - Hard to be soft, tough to be tender


Har tänkt på en sak hela dagen, det är helt otroligt hur efter sverige är när de gäller vissa serier, jag tänker på bl.a. the vampire diaries, för ca. ett halvår sen såg jag första avsnittet och igår hade det premiär i sverige, samma sak med melrose place, det tog evigheter för det att komma till sverige. Nu väntar man bara på att Make it or break it och 10 things I hate about you (serien) faktiskt ska komma till detta avlånga land. Idag kommer alla fall ett nytt avsnitt av the vampire diaries och massa andra serier. Som den serienörd jag är så kan jag ju bara säga en sak, YAY! Seriedag idag: Skins, tvd, supernatural, grey's anatomy, bones. Tror att det var alla, imorgon är det smallville.

You got it dude


Kommentarer
Postat av: Nina

Barnprogrammen som är idag tycker jag verkar vara skit. Men å andra sidan så när man väl är liten och inne I ett program så är det säker bra. Men inget går upp mot våra barnprogram. Dom rockade!

Ha en underbar helg!

2010-02-12 @ 06:24:53
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Lina K

Håller med dig! Har också kollat de där serierna i ett halvår redan och det är sååå kul att kunna göra det! =D

2010-02-12 @ 22:20:07
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0