100206 - I'm in love with a Fairytale...

...Even dough it hurts. Cause I don't care if I loose my mind, I'm already cursed. Förtillfället är jag död, trött och seg. Men iväg och jobba med ett leende på läpparna, det är vad jag ska göra. Ikväll är en av de mest efterlängtade sakerna tillbaka, vi vet alla att jag talar om melodifestivalen! Kommer det bli en till Alexander Rybak?! Nej, för let's face it there's only one and he's awesome!


Seriöst, hur söt får en människa bli?! Kolla på pojkleendet och allt. Jag kan fortfarande inte fatta att han blev tillsagd att han var för dålig i Norska Idol, kom igen.. Dålig?!?! Vad säger det om vårat kära grannland? Galna.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Digitalmonster

FYFAN vad söt den där lilla pöjken är allså :D



kram

2010-02-07 @ 12:34:04
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0