how to make it in america


Sitter och kollar på how to make it in america, sjukt bra serie måste jag ju bara säga. Inte bara för att jag är helt såld på mr. Bryan Greenberg och jätte härliga Eddie Kaye Thomas (ni vet, "Shitberg" från american pie) är med. Är ju ju underbart vackra Shannyn Sossamon (The Holiday & Moonlight) med, hon är otroligt vacker. Är helt såld på serien, den är otroligt bra, kände att jag var tvungen att meddela detta eftersom jag är den serienörden jag är och jag alltid kollar på nya serier, detta är bara en av många hehe.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: anna

imissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyouimissyou!!!!!!! <33333333333333333333333333333333333333

2010-04-14 @ 00:07:41
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0