100428 - Off to work

Om 7 minuter måste jag ge mig iväg mot berns för att jobba, det kommer bli en lång och tuff dag, men jag taggar för det ändå. Är trött och seg nu, dricker mitt kaffe och hoppas att det ska hjälpa. Men men, måste köpa lite saker innan jag ska jobba, vilket är varför jag åker tidigare, men jag har inte tid att snacka om de. Känner mig lite mjäkig i min outfit, mörkblå jeans, vit skjorta och svart väst. Snyggt, men inte just nu, hahaha..


När jag kommer hem ska jag kolla på the city och the hills, som jag har längtat, jag menar kom igen! Snart drar jag till new york, I'm gonna live my own life in the city. Men nu måste jag dra, jag vet det tog mig typ 7 min att skriva detta inlägg hahaha :P

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Bill5746

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-05-04 @ 11:20:56
URL: http://bill5746.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0