Picture you're the queen of everything

Untitled-1-1.jpg picture by BatmanFFS

Jag har hittat armband som jag vill ha, de finns på H&M. Billiga och snygga, vill självklart ha i både guld och silver så man kan ha till olika outfits och så. Visst är de snygga?! Har fortfarande inte åkt in till stan, får nog bli imorgon, för jag är överdrivet seg och har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Ska iväg till Jennifer, föra med vin och sen ska vi vidare (men med tanke på att jag inte har så mycket pengar blir det nog en lugn kväll). Vill iväg och shoppa men jag har massor som måste göras hemma, så jag får ta och skjuta upp min shoppingrunda idag också. Kanske kan åka iväg med mamma imorgon, eller nån annan dag, bara det är snart.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Ja visst är hennes stil cool :P

2009-09-11 @ 16:30:27
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0