Veckans kändis; Beyoncé Knowles


Beyoncé Giselle Knowles
 
Denna otroliga kvinna har väldigt mycket och lite till. Hon är otroligt vacker och en otroligt begåvand sångerska. Beyoncé föddes den 4 September, 1981. Hon började som leadsinger i gruppen som vi alla så väl kommer ihåg Destiny's Child, där hennes pappa var maneger och hennes mamma var kostymör. Hur man inte kan gilla denna kvinna är någonting jag aldirg kommer att förstå och på senaste tiden har hon släppt hit, efter hi, efter hit.. Alla lite bättre än den tidiagre. Hennes nya album är riktigt bra. Sen är det ju en fördel att hennes favoritplagg är skor, speciellt ett par metallic stövlar, snyggt? Hehe, ja, kanske på 90-talet. Men ändå vacker som hon är så har hon vunnit mitt och många andras hjärtan med sin musik.

We all know that we love her, even when we don't. Så varför gillar vi henne så mycket? Är de för att hon danas som jag vet inte vad, för att hon sjunger så otroligt bra eller bara för att hon är så snäll och charmig? Jag skulle nog chansa på de sista eller vad säger ni?

You got it dude

Kommentarer
Postat av: DIAMANT

haha^^ här har du ju veckans kändis som ja föreslog:D kul! new moon på fredagen?:)

2009-11-18 @ 16:04:47
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0