Omg, tidigt?


Jag är mega trött, men med ca. 5 timmars sömn ska jag ge mig iväg och möta Jennifer, köa och köpa mina efterlängtade skor. Så underbart. Men inte tid att skriva, ikväll är de utgång ska blir sjukt kul. Nu ska jag fixa de sista sen är det in mot stan som gäller. Jag lyckades btw med att hålla mitt rum rent, cash. Vet inte om jag kommer kunna uppdatera mer idag, men jag kanske kan göra de en snabbis hos Jennifer. Annars får ni ha en mega bra kväll, för de tänker jag.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha okej, jag skulle nog inte klara av att se på en massa serier samtidigt. så jag köper hem en massa olika serier, sen ser jag klart en och en för sig :P



Hur många timmar per dag/natt kollar du på tv-serier? =)

2009-11-14 @ 21:31:39
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

SV: Just nu chattar jag & svarar på kommentarer :D

2009-11-15 @ 18:38:30
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0