Matlagning hela veckan..

Okej idag va min första dag att laga mat till hela familjen plus att jag gjorde en extra så att nån av mina kära föräldrar får lunch imorgon (antagligen mamma). Men de va sjukt duktigt av mig, de är typ första gången i hela mitt liv som jag lagar mat enligt ett recept, så stolt ahahaha.. Jag har ju iof lagat mat innan men då har jag typ bara tagit första bästa sak som ser gott ut tillsammans (höhö, Joey style :P) men men.. Jag gjorde marinerad lax och öhm.. Quinoa (stavas de äns så?), pak choi och silverlök. Låter väl gott? Hehe, vet inte om de är gott än, men de märker vi väl snart. Det vart alla fall snyggt förutom att jag brände laxen lite smått haha.

Har städat hela köket, rörmockaren är här, jag är sjukt trött och öhmm.. Ja det finns väl inte så mycket mer att säga. Ska väl glo på smallville som vanligt. What's up with the new OTH and GG?! Gahh.. Nä, back to the life of doing, well, nothing hehe.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Linnea

Duktigt xD.... Vadå 10onde?

2009-11-24 @ 17:19:29
URL: http://linnealindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0