Julen är på väg, äntligen


Ja idag är det en månad och en dag kvar till julafton, någon mer än jag som är taggad? Det har gått så snabbt, allting, tiden rinner förbi och jag kan inte påstå att jag inte längtar till en massa saker. Idag började min julshopping, jag har så mycket att handla inför jul men inte så mycke pengar. Men men, jag har köpt julklapp åt mamma och har en sak kvar åt henne som är ett måste nu till julen. Sen är de pappa, syster och vännerna kvar. Thea och Jennifer är lika lätta som vanligt hehe, men vet inte vilka andra jag ska köpa till. Melica?! Blåst?! Fler?! Vet inte, men de märker vi.. Så länge jag har råd hehe. Nu ska jag kolla på mat listan eftersom jag har tagit på mig jobbet att laga mat till familjen.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLÖGG!;)

2009-11-23 @ 21:17:46
URL: http://klarabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0