091124 - En månad kvar

Eftersom min hjärna inte ville fungera riktigt som vanligt igår så blev det inte veckans skådis & kändis som de brukar. Jag kör de idag istället, nu är jag nyvaken trött och ändå helt klarvaken. Nu ska jag kolla på The Big Bang Theory och vänta på att rörmockaren ska komma så att vår tvättmaskin kan fungera, woho. Idag är det en månad kvar det är helt otroligt, som jag längtar efter allt. All god mat, baka sockerkaka, pepparkakor och allt annat som ska bakas inför julen. Sen är de ju julklappar, snö och sen är de en dag till efter de (american girl) med turkey, stuffing, vänner och julklappar. Härlig tid! Jag älskar julen, den är så otroligt mysig, jag hoppas att de blir riktigt snö på julafton (annars kan snön få stanna).

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0