091119 - New moon <3


Ah today is the day, klockan 21.00 börjar twilight, sweet! Sjukt taggad, jag menar kom igen Jake is the new love of my life. Även om jag hatade honom första gången jag läste boken, men nu när jag läser om de om och om igen så kan jag ju bara se lilla Taylor framför mig, lite svårare att hata honom då. Haha, jaja.. Mitt nät segar lite och jag känner mig sjukt stressad även om jag vet att jag inte behöver vara de. Hahaha, alla fall nu är det dag för New Moon, eller a snart är de alla fall de. Så övertaggad att de finns inte, kommer bli så sjukt kul. Imorgon ska jag hem igen *sadface*.

You got it dude

Kommentarer
Postat av: Linnea

IDAG ÄR DET NEEW MOON PREMIÄR!

Men vet du... Den dära tjejen jag berättade om. Igår så visade min kille mig ett sms från henne där hon sgat att hon älskade han. Sen så fick jag sms av henne och hon vill "ha tillbaka mig" och vara med mig på måndag men jag sa nej. Var det rätt av mig?

2009-11-20 @ 07:54:54
URL: http://linnealidngrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0