trött och är i skolan..

Suck, jag har historialektion. Jag är lite sjuk, lite trött men ändå helt sjukt taggad! Ikväll är det nämligen MP3s skiva! Hur taggad får man bli? Okej, kvällens tema är ju som jag har sagt förut och säger igen, innan kristi födelse. Kommer bli så jävla kul. Kommer självklart ha mina nya underbara klackar, sen att jag antagligen kommer dö och behöva ha vanliga skor efter ett tag är en helt annan  sak. Nä, nu ska jag väl försöka fixa med historian, får väl se hur det går.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: linneads.blogg.se

Kom gärna in på bloggen och diskutera artikeln "Girl and the City" Säg gärna vad just du tycker och dina åsikter!

2009-05-13 @ 19:28:01
URL: http://linneads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0