Min dator är tillbaka..

Äntligen är min dator tillbaka, sjukt skönt! Jag är så glad, jag har verkligen behövt ha den, nu måste jag spendera helgen att skriva på mina underbara skol saker, allting måste ju vara inne snart. Är ganska seg, måste fota mer, är nästan klar med alla uppgifter i skolan, har suttit och kollat på massa härliga bilder från skivan som klasskompisar har lagt upp, man kan inte bli gladare. Imorgon är det ingen religionm helt underbart, sen är det historia inte lika kul, men jag ska bli klar måste ha g. Nu ska jag fixa lite med min underbara dator.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: E.

i know, och foto, ha ha ha. bra lektion...

2009-05-14 @ 23:48:33
URL: http://petite.nu
Postat av: frida

honstrulade inte men han,,, han strulade med henne,,, hon trodde han skulle bara va med på en bild,, sen typ tog han tag i hennes huvud och bara tröck in sin tunga i hennes mun,,, du ska se bilden,, shit hon försöker verkligen ta sig där ifrån hahaha x''D

2009-05-15 @ 08:01:20
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0