Massvis med pluggande, suck..

Nu har jag suttit och skrvit massor och lekt jätte duktigt. Jag har även världens bästa idée för min short story, den kommer bli så bäst. Just nu saknar jag sommaren som bara sen, långa promenader i våran underbara stad och härligt chillkrök med kompisar. Men de får vänta till efter studenten, även om helgen är helt uppbokad och inte bara med pluggande hahaha. Men snart är det ju klart, då kan man koppla av och inte bry sig längre, bara ta det lungt och blicka framåt. Det sista kommer nu och man kan ju inte går mer än sitt bästa. Snart ska jag iväg så jag måste skriva lite till på mina grejer innan jag kan ge mig av, får väk se vad som händer ikväll efter teatern.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Lenita

Vacker bild!

2009-05-22 @ 22:28:00
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0