film, plugga.

När man är sjuk finns det inte så mycket att göra, jag är ju sjuk, måste plugga. Kollar på What a  girl wants och sen ska jag väl försöka att verkligen plugga. Jag menar jag har ju prov imorgon och det är ganska viktigt att jag kommer till skolan, med tanke på att jag verkligen måste till skolan, har massor att göra.

Nu är iof filmen snart slut den är så underbar och Oliver James är så snygg och sjunger så sjukt fint. Det är en av mina favoriter. Och alla vet väl att när man är sju är det obligatoriskt att kolla på film, eller nästan alla fall. Men ör er som inte
har sett denna underbara film, se den, den är så värd det (om man gillar gayfilmer som man vet hur de kommer sluta).


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0