Godmorgon.

Idag är en bra dag, även om jag känner att tiden kommer rinna iväg så är det en bra dag. VI ska hämta ut våra klänningar idag, sweet, Elsa var uppe hela natten nästan (hon är bäst) sen ska jag iväg och shoppa som en galning. Hoppas jag hittar det jag vill ha, nu sitter jag med mitt kaffe och tar det lungt, funderar på vad jag ska ha på mig. Min mamma kom precis in och sa att jag inte behöver leta så jätte mycket efter en klänning åt henne, men om jag hittar en fin så ska jag köpa den. Har fått lite pengar till att handla, ska hämta ut lite extra cash ocskå.

Som jag sa denna jag kommer bli riktigt bra, det är lite som låten unwritten, I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned, staring at the blank page before you, open up the dirty window, let the sun illuminate the words that you could not find. Japp, det är så dagen känns men härlig musik och underbara tankar, det är ju ändå imorgon jag tar studenten. Jag menar hur sanbbt har inte dessa tre år gått? Om jag skulle dela med mig av nått jag har lärt mig är det väl att ta vara på tiden, lär känna din klass, ha roligt och ha inte Karl Hanno som lärare. Annars har min gymnasietid varit väldigt bra, det kommer vara sorgligt som bara den imorgon, så jag förbereder med vattenfast mascara.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

okej. sånt händer :) här är de bara bra :)

2009-06-08 @ 22:47:42
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0