Gårdagen var riktigt rolig.

Ja, igår var jag hos Diana tillsammans med Jennifer, Ylva, Sandra, Sara och massa andra härliga människor, vänner till Diana och hennes släktingar. Vi hade sjukt kul, med drinkar, shots och dans. Ja, kvällen var riktigt jävla bra! Jag och Sandra dansade och hade sjukt kul, allting var riktigt roligt. Sen innan jag och Jennifer skulle ge oss av hem så sjöng vi för Ylva som fyller år idag, mega grattis till henne.


Fin bild på mig och Ylva på vår skiva.

Som sagt jag hoppas att ni hade lika kul som jag hade, för jag hade verkligen grymt kul och idag fortsätter festligheterna. Jag har min mottagning och sen ska jag vidare ut på krogen med vänner, ikväll ska också bli en höjdarkväll. Japp, nu har det riktiga livet äntligen börjat på gott och ont, men mest på gott.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0