Båttur i Stockholm

Ja, dagen har varit väldigt lugn och skön. Kanske inte det bästa sommarvädret, var ute med mamma och pappa på en tur runt Stockholm. Inte helt fel, träffade roliga människor från norra Italien som pratade Tyska. Sen på vägen hem stod jag och väntade på mina föräldrar som tog en annan väg och då kommer det fram en kille och frågar om mitt nummer, men jag kände inte riktigt för att ge de. Så frågar han "Har du pojkvän? Hur många 1,2,4?".. Haha, jag trodde jag skulle dö av skratt vem fan frågar de. Sen så drog jag hem och nu sitter jag här hemma, dricker mitt kaffe och kollar på tv. Imorgon ska jag ha jätte kul i tvättstugan.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0