090618 - Trött..

Då har man varit uppe sen klockan fem i morse, trött  är bara förnamnet till vad jag är. Har iof sovit sen jag kom hem, men jag är ändå riktigt trött, min kropp är inte van att gå upp klockan fem för att jobba. Men men, det är inte långt tid kvar tills jag flyttar i några månader för att jobba, på ett sätt känns det lite som en semester, för jag vet att jag kommer hem. Men jag kommer betala hyra, mat och leva vuxen liv samtidigt, vilket känns ganska overkligt.

På söndag fyller jag 19, vilket också känns ganska overkligt, visst det är puckoålder men ändå bara ett år kvar till systemet. Haha, ja, ska ut med vänner och ha roligt. Imorgon är der midsommar, då blir det myspys med familjen på en båt i stockholms skärgård. Det ska bli härligt, jag har suttit och kollat på Sunes jul idag också (ja, jag vet att det är sommar) haha men Gabriel Odenhammar är ju så sjuktligt söt. Han är väldigt snygg nu också iof, men han var ju så sjukt söt som Håkan.



"blablabla blabla blaa blablabla bla bla bla ARMEN!!!!!!"
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0