090605 - Inte långt kvar nu

Skulle ju va trevligt med lite sol, men man vill inte hoppas för mycket, men man kan ju hålla tummarna. Det är inte långt kvar nu, bara några dagar, 4 dagar för att vara exakt. Jag har fortfarande inte hittat några skor, det måste jag ju göra. För tillfället skulle jag inte påstå att jag är direkt trött, jag är ganska pigg faktiskt, jag vill shoppa mer. Jag måste köpa en smal locktång imorgon typ, väldigt viktigt. Sen kom jag på idag att jag måste till skolan för att tömma mitt skåp, men som tur är måste Jennifer också göra de. Men men nu ska jag försöka sova, drömma positiva tankar om solsken och andra roliga saker. Ska försöka hålla lite extra koll på väderrapporterna framöver. Sov sött.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0