090603

Det är inte det bästa vädret, men man kan ju hoppas att det bara blir bättre och bättre. Trött och seg, lyssnar på musik och väntar på att kaffet ska rinna ner. Idag är det en månad och en dag kvar tills jag flyttar, har sett bilder på lägenheten och den är jätte fin. Något jag har funderat på är, jag kommer att bo själv med min underbara vän Anna och det är verkligen första gången i hela mitt liv då mina föräldrar inte kommer att köpa/laga mat, inget kaffe klart på morgonen när man vaknar och allt kommer att betalas ur egen ficka. Det är så otroligt på ett sett samtidigt är de en av de skönaste känslorna någonsin. Men sen kommer jag ju komma tillbaka också, då är det mer jobb sökande som gäller. Vet inte hur länge jag stannar i Örebro heller, de får man se, men jag vill ju ha mitt körkort och flytta till USA. Ja, det är mycket jag vill ska hända, många saker att uppleva men nu ska jag fokusera på idag och idag ska jag shoppa.


Det är något speciellt med denna låt, jag älskar den. Sen att Amy förstör sitt liv med droger, visst det är hennes val, men hennes röst är helt otrolig och jag älskar denna låt. Jag fattar inte hur man inte kan älska denna låt, den är ju helt fantastisk.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

sv: Vad kul! Vart köpte du den ifrån? :D Jaa, så ska man skippa engelskan då? Gör det om du gör det haha ^^

2009-06-03 @ 20:50:14
URL: http://maijais.blogg.se/
Postat av: maija

sv: Så bra! Då vet man att det finns bra bh:ar där ;D Haha orka engelskan, men rörlig bild får jag inte missa :) på måndag ska man ju sen gå också!

2009-06-03 @ 21:57:29
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0