090730 - Have mercy

Sitter och lyssnar på The Beach Boys - Kokomo, igen, jag kan inte hjälpa det den är så underbar! Jag är trött som fan, ska snart iväg till min näst sista dag på jobbet, känns helt sjukt, idag är även min näst sista dag i Örebro. Det känns lite konstigt, känns bra men konstigt. Måste packa ikväll, har inte hunnit göra det, förutom mina kläder som faktiskt är nedpackade plus det som pappa tog med sig igår. Det är bara två dagar kvar, denna dag och nästa, sen är det hem till Stockholm. Nu ska jag fortsätta lyssna på Kokomo och sega fram tills jag ska gå. Kankse kolla på ett huset fullt avsnitt, jag menar uncle Jesse - Have mercy..



You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0