090729 - För tidigt

Igår var en riktigt lång dag, vaknade först för att fixa mig och så vidare sen var det bara att ge sig iväg till jobbet. Jobbade en 3a, vilket betyder att jag jobbade 12-20 riktigt jobbit, men när man kommer hem är det ganska skönt hehe. Och någonting jag märkte när jag åkte hem var att det är ganska fint i Örebro när det inte är människor ute och man går längs vattnet hehe.

Men nu är det tidigt morgon och jag är ledig. Ska sätta mig framför tvn och glo, sen ska jag väl kolla att jag har packa tillräckligt så det inte blir för mycket när jag ska hem sen. För snart kommer min underbara pappa (eller sanrt och snart) men om några timmar, ska bli riktigt skönt att träffa honom. Jag älskar min underbara pappa, sen har jag bara två dagar kvar på jobbet och på fredag natt blir det hem tillbaka till Stockholm.

You got it dude
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0