090714 - yes, yes, yes!

Som ni vet skulle jag ha jobbat idag och imorgon och varit ledig torsdag och fredag, men jag har fått glada nyheter, jag är ledig hela veckan fram till lördag. sweet. Så nu, eftersom jag ändå är uppe, ska jag kolla på SNL och sen ska jag väl sova. Kanske borde försöka få mitt nät att fungera, fan va det ska krångla och hålla på. Men men, SNL ZAC!


Så snygg, ja, ja.. Nu ska jag kolla på Saturday Night Live, men man kanske borde ta och kolla på 17 Again istället?! Jag menar han är ju så sjukt snygg. Hahaha, alla fall, tänkte säga att jag saknar Stockholm, Örebro är inte en stad för mig men jag får ju pengar och det är därför jag stannar och jag bor med en av världens bästa människor som gör livet mytcket lättare, människorna på jobbet är iof också jätte snälla och trevliga så det finns ju alla fall lite positiva saker med staden.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0