Vad tycker ni om skorna?!


Så vad säger ni tycker ni att jag ska köpa dessa snyugging nästa månad eller inte? Jag tror nästan att jag ska det, jag älskar dom, jag är så kär. Jag vet iof inte om jag ska. Men jag är ganska säker på att jag köper dom. Dom är så snygga, håller ni inte med? De är så sjukt snygga, japp, jag tror nog att det blir dom. Men säg vad ni tycker, ja eller nej?

Jag köpte en snygga sjal/halsduk vad man nu vill kalla det. Jag är kär i den, hittades på Åhléns, snygg som fan. Sen kom jag hem och min mamma hade köpt en jätte mysig badrock åt mig, den är ljusblå och hur underbart len som helst, jag älskar den. Den är så sjukt mysig. Snart fyller min mamma år, min syster fyller år och min pappa fyller också år. Dom är jobbiga, orka att dom ska fylla år nästan samtidigt? It sucks, men men..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0