Tröstshopping och bio..

Jag åkte lite tidigare för att kolla på klänning, men nej, den klänningen jag ville ha finns inte längre och inte hittade jag nån annan heller, hade iof inte någon tid att kolla. Men alla fall så jag kände jag behöver shoppa, jag behöver ha någoting nytt. Vilket var ganska bra, jag köpte en in touch tidning och en av favorit parfymerna CKIN2U den är ju helt underbar.


Då tänkte ni ju självklart men filmen då? Burn after reading, skoja inte ens om hur bra den är. Fan den är så sjuk och så är den helt sjukt rolig. Men inte bara det, jag menar hur länge har inte ni gått och väntat när kommer Brad Pitt bli snygg igen? Här är svaret, nu, ingen ful muche som sabbar hans ansikte. Hans hår är iof det fulaste ever, man han är sjukt rolig i filmen och han ser bra ut. Inte lika bra som i Fight Club, men kom igen han kommer aldrig bli så snygg igen.. OCh sen har vi ju Mr. Clooney även om man har skägg och allt så är han ju ändå den han är. Men men filmen var galet bra, mycket mycket sevärd film. Humor på hög nivå..


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: manuela

jaaa verkliigen!:D

2009-01-03 @ 16:33:01
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0