Så vad tycker ni?


Sådär ja, detta är min nya frisyr vad tycker ni? Jag följde ju trenden att skaffa lugg, det är lite ovant, men de lär ju inte direkt hålla så länge ändå. Med tanke på hur snabbt mitt hår växer lär den ha växt ut på en/två veckor eller någonting. Men jag är alla fall nöjd, jag har velat göra något med håret så länge.

Så vad tycker ni? Snyggt?
Hoppas ni gillar det, sen blev jag ju 400kr rikare idag på teatern också, det kändes ju inte helt fel. Även om pjäsen vi gör kanske inte är den roligaste är det ganska skönt att inte behöva sitta hemma och sega, men men. När vi va hemma hos Jennifer idag hade jag köpt B&J Half-baked, den är så sjukt god och sen klippte hon mig. Sen var det bara att bege sig till teatern, nu sitter jag hemma och segar ska sätta på tv:n ta någonting att äta och chilla lite. Börjar inte förns klockan 13.00 imorgon, vilket inte sitter helt fel de heller.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Frippe

Jag har ingen bild på oss :S... min hårdisk gick ju sönder för ett tag sen,, har inga gamla bilder kvar... Men du kan väl skicka ett mail till mig med några på oss i? :)

2009-01-13 @ 11:05:53
URL: http://itsmrtoyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0