Dagen och Körslaget.

Ja, då börjar denna dag komma till sitt slut. Vaknade vid ett tiden, såg att Jennifer hade smsat och talat om att hon var på väg hem, så det var väl bara börja bestämma vad man skulle ha på sig idag och även imorgon. Sen var de tid att fixa sig och bege sig mot Jennifer. Vi möttes vid ica och köpte mat och cola light, lite andra saker också. Sen hem till henne för att sega lite innan vi skulle bege oss till magasin 7 och kolla på körslaget. Väldigt väldigt kallt när vi gick ut i kylan..

Tog tunnelbanan, sen buss och sen var vi framme, vad ser vi då? Jo, Eriks bil, den är så galet snygg. Men alla fall fortsätter till kön som står på gäst listan, vilket var extremt kul när hon frågade om vi var släkt eller inte och jag svarade "nej jag har fått ett mail" alla fall, vi gick in och hänge av oss, jag köpte kaffe och Jennifer köpte bilar. Japp kvällen fortsatte, körerna var sjukt bra. Vi satt där de som hejar på Erik satt och hade helt galet kul.

Efter att körslaget var slut och Erik som tur var är kvar så drog vi till McDonalds och åt lite, sen vart det ut i kylan igen och gå hem till Jennifer. Nu sitter vi och kollar på J. Bond, så sjukt bra kväll. Nä, nu ska jag gå och vara lite social med Jennifer. Hoppas att ni får en trevlig kväll.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

Låter som du haft en trevlig kväll=)

2009-01-04 @ 15:46:59
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0