Ny väska

194_20090530153521750206.jpg picture by BatmanFFS
Eftersom min andra har valt att gå sönder så behövde jag en ny weekendbag, som tur är så hittade jag denna snygging som liknar den andra så pass mycket. Jag är sjukt nöjd och glad för att jag hittade en som var så lik, har verkligen haft den andra så länge att det känns lite konstigt om jag bara skulle hitta nånting helt nytt och ja. Men, men denna är perfekt, lite större men samma stil och sjukt snygg. Dagen var riktigt bra, min mamma är söt och jag ska hålla mitt rum överdrivet rent i några månader nu. Så det är dags att börja städa, man kan ju kolla på film samtidigt, ritght? Haha, alla fall dags att börja städa och packa för imorgon drar jag på frilansjobb med mamma.

You got it dude


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0