090823 - Tvättstuga, trött och seg

Ja, jag har inte sovit så mycket i natt, men jag fick alla fal sova när jag kom hem vid 10 tiden imorse. Har varit ganska mycket den här helgen därav väldigt lite skrivande. Men var inte oroliga jag lever, ska iväg till Jennifer sen för jag glömde lite saker hemme hos Anna och hon ska dit och ta med mina grejer. Ska fortsätta söka massa jobb, efter jag har varit nere i tvättstugen, ingenting som gör en dirket piggare, så trött och seg att det finns inte.



Det är nog dags att gå tillbaka till tvättstugan och ha tråkigt. Jag ska näta någonting snart också, börjar bli lite hungrig. Vet inte riktigt vad som finns att äta, men någonting finns allrid.

You got it dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0