Waking up to find another day

Ja då var det fredag igen, jag ska ha pro idag, kan inte så mycket med jag kan en del. Jag vill verkligen klara det, för jag orkar inte göra omprov och jag vill verkligen ha g i historia. Jag har alla fall lämnat in Angola, ska börja skriva på min text om förintelsen på 2-3 sidor, inte så svårt eller? Men men, hoppas att de går bra, annars kan man ju alltid göra omprov haha. Men men, måste iväg till skolan ha religion, plugga och göra provet. Sen är det idolmöte och sen ska jag iväg och träffa Lea få pengar för studentskivabiljetter, och ge henne en till (om de är fler som vill ha biljeter är det bara höra av er). Sommaren är snart här idag ska det vara varmt och härligt, kanske slutar med att man sitter vid vattnet? Vem vet.



<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

åh tack vad glad jag blir:)!!!håller med dig om att paparazzi är den bästa låten.

2009-04-25 @ 15:11:39
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0