trött, hungrig och tillbaka till pluggandet

Jag är trött, jag är inte så taggad sitter för tillfället och skriver ner religionen som jag sen ska skicka till Jennifer och hon ska göra samma sak. Vi satt nämnligen hela lunchen och hela lektionen som var kvar och gjorde klart den och den ska va inne idag. Det känns så bra, men men typ klar vilket är en fördel och sen ska jag väl sova lite, fixa klart engelskan. Imorgon är det mösspåtagning, mycket roligt och så sjukt snart när man tänker på hur kort stund det är kvar på skolan.

Nä tillbaka till pluggandet måste äta nått, jag skulle ju göra de men sen blev jag så upptagen av att skriva religionen så jag glömde det, dags för en lite break.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

ett; hoppas du fan inte glömmt bort att äta -.-' woman, plugga int så mkt så att du glömmer bort att äta vafan :o då pluggar man för mycket!! när jag känner hunger -whishisalwaysbutwth-, så tänker jag "åhå dags för mat", men sen om jag gört eller inte ... eh, de... e en helt annan sak som jag vet aldrig kommer komma dig på tanke. men ialf, kvinna du kan ju int glömma bort att äta, de e bara att vabryta, ta 30-1h rast och käka nått ju :o elelr sätt dig på nästa tåg till örebro så kirrar jag lucnh åt dig, uno anna speciale, asgott enligt ett par från jobbet :P

två; plugga int ihjäl dig kvinna.

tre; men plugga så du klarar't, cuz i kno u can!

fyra; jag saknar dig

fem; jag älskar dig



<333333333333333333

2009-04-29 @ 21:47:09
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0