Önska kan man ju alltid.


Gud vad jag skulle vilja sitta på ett café och dricka en chai-latte, vill ha tillbaka min mobil som är på lagning igen. Snart ska vi iväg till Molander vilket kommer bli galet skönt. Det är en så härlig stämning där, massa mysigt. Vill bara ha en latte nu, kanske ska ta och köpa det?! Kanske iof borde spara mina pengar?! Hur som helst, jag vill ha tillbaka solen, vart försvann den, varför är det kallt och dystert igen för? Nä, nu vill jag ha sol, värme, en latte och min mobil tillbaka.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: JONNA

varför inte dricka vanligt kaffe ist, billigare + mkt godare!

2009-04-16 @ 14:45:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Palmira

Kan nog tyvärr inte komma :( Har föreläsning till kl 21 den dagen, och sedan en viktig föreläsning morgonen efter.. Men ni får ha det underbart kul. Vill se massa bilder!!

2009-04-16 @ 15:17:28
URL: http://palmiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0