Historia är ganska galet tråkigt men jag vet alla fall vad indigo är hahaha.

Okej min dag har bestått av ganska mycket pluggande, jag har iof inte skrivit så mycket, men jag har fler dagar att plugga på och jag har kommit en ganska bra bit. Jag har aldrig gillat historia, men jag måste verkligen klara de här provet eftersom de inte gick så bra förra gången. Men min historia bok är nog den mest svårlästa bok som finns, fan vilka förkunskaper man måste ha. Förkunskaper som jag inte har, men som tur är kan min mamma alla fall lite. Nä tillbaka till att försöka plugga.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: maija

sv: den är vit (förstås) och är ganska klassisk och enkel :-) ett band i midjan och typ lite mönster av blommor, haha svårförklarad

2009-04-09 @ 22:59:54
URL: http://maijais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0