Gårdagen, dagen och ja..

Ja, gårdagen var ju ganska bra måste jag ju säga. Hade jävligt ont i fötterna, ville dö lite då, men men.. Sen var det upp tidigt som fan imorse, vilket också va ganska jobbigt. Jag hatar att gå upp på morgonen, började dagen med religion som jag faktiskt började göra lite grejer, men satt mest att pratade.

Nu är det glada nyheter, jag har historia just nu och jag fick g på mitt prov. Det är så skönt att ha det klart, jag blev sjukt glad. Nu har jag bara massa annat pluggande att fixa, jag ska iiof göra det nu och sen ska jag hem och fixa mer. Har filosfi sen, suck. Men men, nu ska jag skriva om massa "roliga" saker.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0