Tidigt värre.

Godmorgon folket.
Jag är upp, jag är överdrivet trött. Sitter som vanligt och läser gay bloggar, lyssnar på musik, kollar på tv, dricker kaffe & te och är allmänt seg. Jag gör lite för mycket på morgonen min hjärna verkar inte vilja samma sak som jag vill. Jag vill nämligen bli pigg, men mitt huvud säger, "gå och lägg dig du behöver det", vilket jag iof gör men det är en annan sak. Ja, idag är de historia och filmkunskap, ganska chill dag om jag får säga det själv. Fast vi kommer inte att ha filmkunskapen, för vi har kär-dag.. Vilket suger för vi hade inte filmkunskap igår heller, åh jag blir trött. Varför ska dom ta bort dom bra lektionerna för? Kan dom inte ta bort typ historia?

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0