Sleepless nights.. eller inte..

Okej nu har jag varit lite seg på att blogga sen vi kom hem från Hallsberg. Men men, jag är hemma nu, igår var en väldigt trevlig dag, Vi vaknade tidigt som fan vilket var galet jobbigt. Vi gick ner och åt frukost, jag drack tre koppar kaffe vilket inte hjälpe, men men.. Sen gick vi tillbaka till vårat rum, kollade på tv, fotade litem packade ner allt och sen var klockan 12.00 dags att checka ut liksom. Det kändes ganska opepp, gick runt och kollade lite i Hallsberg, gick och åt, köpte en tidning och sen kom vårat tåg och tillbaka till Stockholm liksom.

När vi kom till centralen var det massa dryga äckliga göteborgare, som var så sjukt vidriga när dom kom på tåget att man ville be dom att gå av igen, som stog och skrek att dom hatade Stockholm och att det var en dålig stad och blablabla.. VA FAN SKULLE DOM GÖRA HÄR DÅ? Nä orka med sånna människor, drog hem till Jennifer alla fall, bloggade om hur det var i Hallsberg, glömde massa roliga citat som kommer någon gång idag kanske?! Alla fall Blåst kom över vi hade galet tråkigt, det var en kille utanför som var lite halv läskig och gick pratade jätte högt i sin telefon. Sen så drog vi för att handla naturgodis, frukt och glass.

Stjärnor på is började.
Vi som fortfarande var i affären, sprang in till affären så jag kunde köpa B&J (ett måste när det gäller glass) sen gå helt galet snabbt för att hinna hem i tid. Kollade på hela nästan alla fall, Markus var bäst, precis som förra gången. Jag hejar lätt på Markus, sjukt synd att Josefin åkte ut det var inte så pepp. Åt massa kollade på tv så jävla tråk plockade undan efter oss och gick och la oss ganska tidigt.


Men men, jag vaknade ganska tidigt idag också, vid 10 tiden alla fall. Var inte så pepp då, så jag somnade om lite halvt. Sen vaknade Jennifer också, har legat och halvsovit hela dagen känns det som, kom hem vi fyra och har snackat med mamma fram tills nu typ. Har ju inte träffat min kära mor på väldigt länge. Men alla fall. Nu sitter jag här, har haft en bra seg dag, imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, måste tvätta också, jag tog ju med mig typ allt till Hallsberg vilket såg väligt roligt ut. Jennifer kom med den minska resväskan ever typ medans jag som inte äger en ända liten väska kom med min gigantiska resväska.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Tack! Gillar oxå den=)

2008-10-12 @ 20:15:56
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha håller med dig;)

2008-10-12 @ 21:21:17
Postat av: Nikolina

åh tack! :D

hur har din söndag varit?

2008-10-12 @ 21:29:20
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

sometimes it's hard to not :(



åh, ja har bara tagit det lugnt hemma

var en stund på stan dock. <3

2008-10-12 @ 21:36:05
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja jag älskar den första :)

2008-10-12 @ 21:36:46
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: emelie

jobbigt att josefin åkte ut =/

2008-10-13 @ 17:17:35
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: #tildahh#

sv; ihih va bra då ;D Vad gör duda? ^^

2008-10-15 @ 16:58:15
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0